Issız Adam

Issız Adam


Sadece piyasadaki filmleri izleyerek iyi bir izleyici olunmaz derler, hak veriyorum. Vasat'ın altında sinema kültürümle Issız Adam hakkında bir iki şey söylemek istiyorum.

Film kötü. Çok kötü değil ama kötü. Filmi kurtaran sadece müzikler -linkini yazının altında bulabilirsiniz-. Film kötü çünkü Ada(Adını bilmiyorum) oyunculuk açısından gerçekten çok başarısız, Vildan Atasaver'in ilk dönemlerine benzettim oyuncu kalitesini. Tabii bu karakter başrol olduğu için her dakika bu durum gözünüze çarpıyor ve insanı geriyor. İkincisi dialoglar çok sıkıcı ve bana kalırsa hiç de gerçekçi olmamış. Çağan Irmak'tan Babam ve Oğlum'daki gibi o derine seslenme durumu hiç yok zaten. Mesela kız ile erkek ayrılırlarken "karlar, dağlar, donmak" falan gibi kelimelerin içinde olduğu saçma sapan bir cümlenin kullanılmış olması bana sadece komik geldi, güldüm de. Kısacası olmamış.

Film müzikleri:

http://rs570.rapidshare.com/files/166947016/Iss__305_z_Adam_-__Film_Muezikleri__2008_.rar

6 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

blog isminiz ilginç geldi anlamı nedir?

burak dedi ki...

"sen şekersin ben yağ" anlamına geliyor. Aslında bu deyim lazcada sevgililer için; biz ayrılamaz, birbirimizi bütünleyen bir ikiliyiz gibi kullanılıyor. Bir de Kazım Koyuncu'nun umay umay'la beraber soylediği "kalbim acıdı" şarkısında da geçiyor. Kesinlikle öneririm.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

hehehe güzelmiş..

Adsız dedi ki...

Karda donmak üzeresin .. Uyku tatlı geliyor ; ama sen öldüğünün farkında değilsin (=

benide sadece son sahnesi etkiledi filmin.. !!

Böcek dedi ki...

bilio musun ilk defa olumsuz bir eleştiri senden duydum..
ama sadece konusunu ele almışsın burakcım..filmin kendisine de yapım olarak bakarsan çok başarılı aslında..sahneler,ışık çekimler v.s
konusu dediğin gibi çok basit yani bi aşk yaşanıo tanışıyorlar ve sonra ayrılıyorlar..gayet olağan..
ama işte sahnelerin bu kadar etkileyici ve dediğin gibi müziklerin de işin içine cuk şeklinde oturması filmin alıp başını götürüo..
:D
bu arada memnun oldum bende böcek:PpP

burak dedi ki...

yok böcek valla katılmıyorum sana, film produksiyon olarak da iyi değildi. Sadece "zor be anne... zor be anne... zor be anne..." repliğiyle filmin sonu çok güzel olmuş, başlıkta söylediklerim ve şimdi söylediklerimin dışında pek artı bir yanı yok bence filmin.

Bunu bırakın bence asıl Sonbahar'ı izleyin, hakikaten olağanüstü bir film.